Vecka 45 stängs vattnet av och då låser vi toan för säsongen!

Om olyckan är framme finns det nu brandsläckare samt en förbandslåda i förrådshuset vid parkeringen samt i "teknikhuset"

Arbetsgrupperna är uppdaterade

Eftersom att många arbetsgrupper inte fungerade eller arbetet gjordes på arbetsdagarna ändå har många grupper tagits bort.
Är du nu inte med i en grupp ska du kontakta någon i styrelsen för att meddela vilken grupp du vill medverka i.
Om detta inte sker kommer du att sättas i en grupp.

Eftersom att vi är en förening förväntas det att alla medlemmar även ska hjälpa till efter egen förmåga för att vi ska en trevlig tid och fina odlingsmöjligheter tillsammans!

Bevattningsregler har tillkommit

På grund av klimatförändringarna som sker påverkar detta hur vi kan använda vårt vatten från ån varje år vilket har medfört att vi behöver ha vissa regler som gäller för bevattning av vår lott. Dessa hittar du under fliken Information

Grenar och grästuvor

Nu finns det lappar uppsatta för att markera områden där Grenar samt Gräs kan slängas.
Det är två områden bakom Nya komposten. Om man går in på vänster sida.

Fruit and vegetables vector image | Free SVG

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)